Konu
dolandrıcı dolu
16-02-2007, 15:49:57
#47
spiderbot
Misafir
osenmer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
okudum şimdi, geçmiş olsun
ben kıyısından sıyırmışım. yoksa bizede 50 50 takacaktı herhalde.
neyse anlaşıldı. msnden siliyim yer kaplamasın.
bari bir rep ver abe 50gaymelik