osenmer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okudum şimdi, geçmiş olsun ben kıyısından sıyırmışım. yoksa bizede 50 50 takacaktı herhalde.

neyse anlaşıldı. msnden siliyim yer kaplamasın.
bari bir rep ver abe 50gaymelik