• 18-05-2009, 16:46:11
    #10
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde bot düzeltme işi var ama cevap yok
    @Konu sahibi arkadaş;

    Sadece siz mağdur değilsiniz, Üstteki alıntı yaptığım arkadaşta mağdur ve Bahsettiğiniz arkadaşın r10.net 'e son giriş tarihi: 10.05.2009, Yani 8 gün önce.

    Özel bi' sebebinden dolayı olmayabilir, Çünkü forumda bi'çok yerde ismini duyduğum birisi. Elbet gelecektir...
  • 18-05-2009, 16:50:38
    #11
    Kendisi sanırım daha önce büyük bir miktar kaybetmişti paypal ile. Forumdan tanıdığım kadarı ile, güvenilir birisi. 59 tane de itrader'ı var zaten. Bir açıklaması vardır mutlaka, ön yargılı olmamak lazım.
  • 19-05-2009, 19:14:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ya bana ailesiyle sorunları olduğunu söyledi ama dün tam 16 kez çağrı attım ondan öncekileri bile saymıyorum.Şimdi yine çağrı atıyorum bakmıyor.

    Güvendiğim bir insan ama, telefonuma çıkıp şu durumum var dese gam yemicem.Sürekli arıyorum hiçmi telefona bakmıyor ?

    Taner eğer bu konuyu gördüysen mesaj at bişe yap, artık ulaşmam lazım sana.
  • 25-07-2010, 13:34:41
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benimde paramı aldı 1 yıldır yapmadığı gibi ara ar foruma giriyor paramıda atmadı