Ya bana ailesiyle sorunları olduğunu söyledi ama dün tam 16 kez çağrı attım ondan öncekileri bile saymıyorum.Şimdi yine çağrı atıyorum bakmıyor.

Güvendiğim bir insan ama, telefonuma çıkıp şu durumum var dese gam yemicem.Sürekli arıyorum hiçmi telefona bakmıyor ?

Taner eğer bu konuyu gördüysen mesaj at bişe yap, artık ulaşmam lazım sana.