LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde bot düzeltme işi var ama cevap yok
@Konu sahibi arkadaş;

Sadece siz mağdur değilsiniz, Üstteki alıntı yaptığım arkadaşta mağdur ve Bahsettiğiniz arkadaşın r10.net 'e son giriş tarihi: 10.05.2009, Yani 8 gün önce.

Özel bi' sebebinden dolayı olmayabilir, Çünkü forumda bi'çok yerde ismini duyduğum birisi. Elbet gelecektir...