• 28-04-2009, 19:32:57
    #19
    Valla hak ediyosunuz r10 da imrendiğim insanlardan birtaneside sizsiniz.. İnşallah daha da iyi olur. Çünkü insanların hakettiklerini alması beni mutlu ediyor. Her ne kadar bazı insanlar bu tür başarıları kıskansada bize yakışan daha da iyi olsun dilekleridir.. Daha iyi olması dileğiyle başarılar..
  • 29-04-2009, 10:02:08
    #20
    Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun EJDER
    Teşekkürler
    PcQoPaT_GS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hak ediyosunuz r10 da imrendiğim insanlardan birtaneside sizsiniz.. İnşallah daha da iyi olur. Çünkü insanların hakettiklerini alması beni mutlu ediyor. Her ne kadar bazı insanlar bu tür başarıları kıskansada bize yakışan daha da iyi olsun dilekleridir.. Daha iyi olması dileğiyle başarılar..
    Teşekkür ederim, inşallah herkes hakettiği ile ödüllendirilir
  • 29-04-2009, 14:15:40
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun, umarım sizin için iyisi olur
  • 29-04-2009, 16:03:49
    #22
    KoMuTaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, umarım sizin için iyisi olur
    Teşekkür ederim, hepimiz için en iyisi olur inşallah
  • 29-04-2009, 21:05:02
    #23
    Hayırlı Olsun.Ejder Bey emeklerinizin karşılığını alırsınız inşallah
  • 29-04-2009, 21:23:19
    #24
    hayırlı olsun abi inşallah bizde senin gibi marka oluruz
  • 29-04-2009, 21:30:48
    #25
    Hayırlı olsun Ejder bey gelmeyi ümit ettiğiniz her noktaya umarız en kısa sürede gelirsiniz.
  • 01-05-2009, 09:40:14
    #26
    ibodnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun.Ejder Bey emeklerinizin karşılığını alırsınız inşallah
    WebEXPERT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun abi inşallah bizde senin gibi marka oluruz
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Ejder bey gelmeyi ümit ettiğiniz her noktaya umarız en kısa sürede gelirsiniz.
    Teşekkürler, inşallah
  • 01-05-2009, 09:41:20
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle hayırlı olsun inşallah dahada büyük yerler ile anlaşırsınız

    reklamz ile anlaşmak için aylık ne kadar gösterim yapmak gerekiyor acabA?