r10 da imrendiğim insanlardan birtaneside sizsiniz.. İnşallah daha da iyi olur. Çünkü insanların hakettiklerini alması beni mutlu ediyor. Her ne kadar bazı insanlar bu tür başarıları kıskansada bize yakışan daha da iyi olsun dilekleridir.. Daha iyi olması dileğiyle başarılar..
Ejder ile Reklamz Anlaştı :)
37
●3.278
- 28-04-2009, 19:32:57Valla hak ediyosunuz
r10 da imrendiğim insanlardan birtaneside sizsiniz.. İnşallah daha da iyi olur. Çünkü insanların hakettiklerini alması beni mutlu ediyor. Her ne kadar bazı insanlar bu tür başarıları kıskansada bize yakışan daha da iyi olsun dilekleridir.. Daha iyi olması dileğiyle başarılar..
- 29-04-2009, 10:02:08TeşekkürlerZ.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, inşallah herkes hakettiği ile ödüllendirilirPcQoPaT_GS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-04-2009, 16:03:49Teşekkür ederim, hepimiz için en iyisi olur inşallahKoMuTaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-05-2009, 09:40:14ibodnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebEXPERT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler, inşallahJustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle