Öncelikle hayırlı olsun hocam..Bu konuyu çok merak ediyordum..ReklamZ size aylıksabit bir ödemem mı yapiyor yoksa site reklam vermek ıstedıgınde sıze mı ulaşıyor biraz bilgi verirmisin bu konu hakkında büyük bir merakım var..
Merhaba,
Öncelikle hayırlı olsun hocam..Bu konuyu çok merak ediyordum..ReklamZ size aylıksabit bir ödemem mı yapiyor yoksa site reklam vermek ıstedıgınde sıze mı ulaşıyor biraz bilgi verirmisin bu konu hakkında büyük bir merakım var..
hocam orayı biliyoreum fakat siteler reklamz'den reklam üzerine mi para alıyor yoksa aylık sabit para mı ödüyor.yanı mesala haber34'ün geliri reklam başına mı olacak?
hayırlı olsun biraz daha ayrıntı verebilirmisin tık başımı ödeniyor yoksa aylık sabit ödememi yapıyorlar birde sizmi onlara ulaştınız onlarmı sizi buldu