Valla hak ediyosunuz

r10 da imrendiğim insanlardan birtaneside sizsiniz.. İnşallah daha da iyi olur. Çünkü insanların hakettiklerini alması beni mutlu ediyor. Her ne kadar bazı insanlar bu tür başarıları kıskansada bize yakışan daha da iyi olsun dilekleridir.. Daha iyi olması dileğiyle başarılar..