• 06-02-2007, 00:46:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar programlamaya giriş kursu vermeye karar verdim 25 şubatda başlıyacağız inş.Kursda temel programlama mantığnı ve algoritmayı java dili ile anlatmaya çalışacağım.

    Programlamayı öğrenmek isteyenler ve birşeyler yapmak isteyen arkadaşlar özel mesaj atsınlar iletişime geçelim.

    Ayrıca 2 aylık süre sonunda php ye giriş yapıcaz soğutmadan.Ben gerçekden istekli arkadaşlara ulaşırsak başaracağımıza inanıyorum.
  • 06-02-2007, 01:02:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben programcılığı tam olarak öğreticem demedim sivrilmeyelim lütfen

    java dilini kullanarak programlamaya giriş ve algoritma dedim sadece.

    nasıl olacağına gelince katılırsan görme şansın olur sanırım
  • 06-02-2007, 01:07:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    işde seni gibi insanlarıı sevmiyorum.

    öğrenmek isteyenlere ücret talep etmeden faydalı olmak istiyorum.
    ancak senin gibileri herşeyde bi art niyet aradığı için insanda ne şevk kalıyor nede istek...

    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ukalalığa gerek yok... nasıl bir yol izlemeyi düşünüyosun diye sordum. o sadece gerekçeydi.

    herneyse sana bu yolda başarılar dilerim.
    ulakalığı ben yapmıyorum daha dikkatli izle.
    programlama ile programlamaya giriş arasındaki farklı bilmiyorsan boşa hiç mesaj atmana karalamana yada art niyet aramana gerek yoktu.
  • 06-02-2007, 01:20:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Yorum yapmayı seviyosan yap ama böyle bi sonuca nerden vardın anlamadım
    böle bi sonuca şu yüzden vardım.


    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar 1 yıllık kurslara gidip, 2 yıllık üniversite eğitimi görüyorlar programcılığı tam olarak öğrenebilmek için. sen nasıl halletmeyi düşünüyosun? bide soğutmadan php ye giriş yapıyosun formülü anlatırsan bende desteğimi esirgemem...
    umarım görebilmişsindir o cümlemi yazarken neye dayandığıma.programcılık bambaşka programlamaya giriş bambaşka
    Ben öğreneceğimi öğrenmişim.Sende öğrendiysen gel sen ver yerime benim içi sorun olmaz.Çokda merak ediyorsan sesizce kursun bitimin beklersen katılan arkadşların yorumunu okursun.

    yazdıklarına gülüyorum ayrıca o kadar dedim şu foruma 18 yaş sınırı koyun die.

    Belki sert çıktım kusura bakma ama hakettin bunu elimden gelen bişi yok.
    Sende piyasada milyarlar dökülerek alınan kursu karşılık beklemeden insanlara öğretmeye kadar versen ve biri çıkıp senin bu yaptığını (örneğin ben) senin tavrınla karşılasa aynı şeyi yapardın emin ol.

    ayrıca lütfen uzamasın.Konuya verdin kayayı al nereye dayarsan daya hesabı yaptın ama illa tartışıcam diyosan pm var msn var umarım anlıyorsundur.
  • 06-02-2007, 01:23:10
    #5
    Üyeliği durduruldu
    php ye nasıl giriş yapacaksınız html bilmeyen adamın ne işine yarar
  • 06-02-2007, 01:28:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tyranid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php ye nasıl giriş yapacaksınız html bilmeyen adamın ne işine yarar
    html bilmeyen arkadaşın php kursunda ne işi var.

    aslında doğru
    ben html bilmedende php kullanacağımı zannediyorum ama illaki eksiklik olacak.

    bu yüzdende html bilmeyenin o kursda yeri olmayacak doğal olarak.

    önce bi programalama giriş kursunu bitirelim php ye geçişi düşünürüz
    illaki şart ararız php için

    bu kurs içinde var zaten.başvuranlarda aranacak bilgiler.başvuru sırasında arkadaşlarla geniş geniş konuşacağım için onuda halledicez
  • 13-03-2007, 14:30:23
    #7
    kurs ne şekilde yapılacak, internetten mi değilse nerede? saatler, varsa ücret vs. biraz bilgi verebilir misin?
  • 13-03-2007, 16:48:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben katılmak isterim ama kurs internetten mi olcak, yoksa mekan zaman neresi?