Arkadaşlar programlamaya giriş kursu vermeye karar verdim 25 şubatda başlıyacağız inş.Kursda temel programlama mantığnı ve algoritmayı java dili ile anlatmaya çalışacağım.
Programlamayı öğrenmek isteyenler ve birşeyler yapmak isteyen arkadaşlar özel mesaj atsınlar iletişime geçelim.
Ayrıca 2 aylık süre sonunda php ye giriş yapıcaz soğutmadan.Ben gerçekden istekli arkadaşlara ulaşırsak başaracağımıza inanıyorum.
Programlama Kurus vereceğim destek ?
7
●774
- 06-02-2007, 01:07:39Üyeliği durdurulduişde seni gibi insanlarıı sevmiyorum.
öğrenmek isteyenlere ücret talep etmeden faydalı olmak istiyorum.
ancak senin gibileri herşeyde bi art niyet aradığı için insanda ne şevk kalıyor nede istek...
ulakalığı ben yapmıyorum daha dikkatli izle.BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
programlama ile programlamaya giriş arasındaki farklı bilmiyorsan boşa hiç mesaj atmana karalamana yada art niyet aramana gerek yoktu. - 06-02-2007, 01:20:04Üyeliği durdurulduböle bi sonuca şu yüzden vardım.Alıntı
umarım görebilmişsindir o cümlemi yazarken neye dayandığıma.programcılık bambaşka programlamaya giriş bambaşkaBlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben öğreneceğimi öğrenmişim.Sende öğrendiysen gel sen ver yerime benim içi sorun olmaz.Çokda merak ediyorsan sesizce kursun bitimin beklersen katılan arkadşların yorumunu okursun.
yazdıklarına gülüyorum ayrıca o kadar dedim şu foruma 18 yaş sınırı koyun die.
Belki sert çıktım kusura bakma ama hakettin bunu elimden gelen bişi yok.
Sende piyasada milyarlar dökülerek alınan kursu karşılık beklemeden insanlara öğretmeye kadar versen ve biri çıkıp senin bu yaptığını (örneğin ben) senin tavrınla karşılasa aynı şeyi yapardın emin ol.
ayrıca lütfen uzamasın.Konuya verdin kayayı al nereye dayarsan daya hesabı yaptın ama illa tartışıcam diyosan pm var msn var umarım anlıyorsundur. - 06-02-2007, 01:28:36Üyeliği durdurulduhtml bilmeyen arkadaşın php kursunda ne işi var.tyranid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında doğru
ben html bilmedende php kullanacağımı zannediyorum ama illaki eksiklik olacak.
bu yüzdende html bilmeyenin o kursda yeri olmayacak doğal olarak.
önce bi programalama giriş kursunu bitirelim php ye geçişi düşünürüz
illaki şart ararız php için
bu kurs içinde var zaten.başvuranlarda aranacak bilgiler.başvuru sırasında arkadaşlarla geniş geniş konuşacağım için onuda halledicez
