Arkadaşlar programlamaya giriş kursu vermeye karar verdim 25 şubatda başlıyacağız inş.Kursda temel programlama mantığnı ve algoritmayı java dili ile anlatmaya çalışacağım.

Programlamayı öğrenmek isteyenler ve birşeyler yapmak isteyen arkadaşlar özel mesaj atsınlar iletişime geçelim.

Ayrıca 2 aylık süre sonunda php ye giriş yapıcaz soğutmadan.Ben gerçekden istekli arkadaşlara ulaşırsak başaracağımıza inanıyorum.