Alıntı
Yorum yapmayı seviyosan yap ama böyle bi sonuca nerden vardın anlamadım
böle bi sonuca şu yüzden vardım.


BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar 1 yıllık kurslara gidip, 2 yıllık üniversite eğitimi görüyorlar programcılığı tam olarak öğrenebilmek için. sen nasıl halletmeyi düşünüyosun? bide soğutmadan php ye giriş yapıyosun formülü anlatırsan bende desteğimi esirgemem...
umarım görebilmişsindir o cümlemi yazarken neye dayandığıma.programcılık bambaşka programlamaya giriş bambaşka
Ben öğreneceğimi öğrenmişim.Sende öğrendiysen gel sen ver yerime benim içi sorun olmaz.Çokda merak ediyorsan sesizce kursun bitimin beklersen katılan arkadşların yorumunu okursun.

yazdıklarına gülüyorum ayrıca o kadar dedim şu foruma 18 yaş sınırı koyun die.

Belki sert çıktım kusura bakma ama hakettin bunu elimden gelen bişi yok.
Sende piyasada milyarlar dökülerek alınan kursu karşılık beklemeden insanlara öğretmeye kadar versen ve biri çıkıp senin bu yaptığını (örneğin ben) senin tavrınla karşılasa aynı şeyi yapardın emin ol.

ayrıca lütfen uzamasın.Konuya verdin kayayı al nereye dayarsan daya hesabı yaptın ama illa tartışıcam diyosan pm var msn var umarım anlıyorsundur.