• 22-01-2007, 20:21:33
    #1
    arkadaşlar yeni site yapıyorum ama site firefoxda kayıp duruyor anlamıyorum.Alt taraf kaydı internet explorerda yok bu sorun.


    o sayfanın kodları alt.php sayfa adı kodları:

    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
    <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
    <head>
    <style type="text/css" title="currentStyle">
    @import "style.css";
    </style>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
    <title>sitemınadı.com</title>
    <meta name="description" content="xxx" />
    <meta name="Keywords" content="xxx" />
    </head>
    <div class="center">
    
      <p><strong>&copy;2007 Designed Karacoder.</strong></p>
     </p>
    </body>
    </html>
    kodlarda nerde hata var?
  • 22-01-2007, 20:25:18
    #2
    Kurumsal PLUS
    div kapatılmamış.
    </div>

    ayrıntılı html kontrol için validator.w3.org bakabilirsin
  • 22-01-2007, 20:40:49
    #3
    dikkat etmedim ama şimdi üstünde 1 kutucuk çıktı ama daha düzzgün localde alt.php açınca normal gözüküyor ama index.php içinde yamuk şimdi böyle index.php'de
  • 22-01-2007, 20:45:45
    #4
    Kurumsal PLUS
    demekki sorun sadece alt.php'de değil. sayfanın kendisinde de kapatılmayan taglar ya da başka kodlama hataları var.
  • 22-01-2007, 20:49:22
    #5
    saol bartuc +repledim çözdüm sorunu
  • 22-01-2007, 22:27:12
    #6
    Misafir
    include yaptıgın dosyalarında divleri kapat
  • 22-01-2007, 22:36:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    evet bu sorun bendede vardı firefozta sadece kayıyor, bi kaç ufak hatadan kaynaklanıyor. spiderbot bartuc un dediği mantıklı
  • 23-01-2007, 02:46:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben </head> 'den sonra <body> tagını da göremedim. Kapatmışsın ama açmamışsın.Muhtemelen Firefox oraya takılmış olabilir
  • 23-01-2007, 09:02:10
    #9
    firefox ta hatalı kodları düzeltme motoru yoktur internet explorer gibi.
    firefox un sayfaları daha hızlı yüklemesinin nedeni budur.
    IE hatalı kodları düzeltmeden ekrana basmadıgından dolayı geç yükler sayfaları ve bilgisayarınızın sistem kaynaklarını daha çok kullanır.

    Sayfalarınız firefox ta bozuk çıkıyorsa bunun sorumlusu webmasterıdır.
    firefox un suçu yok