arkadaşlar yeni site yapıyorum ama site firefoxda kayıp duruyor anlamıyorum.Alt taraf kaydı internet explorerda yok bu sorun.
o sayfanın kodları alt.php sayfa adı kodları:
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<style type="text/css" title="currentStyle">
@import "style.css";
</style>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" />
<title>sitemınadı.com</title>
<meta name="description" content="xxx" />
<meta name="Keywords" content="xxx" />
</head>
<div class="center">
<p><strong>©2007 Designed Karacoder.</strong></p>
</p>
</body>
</html>
kodlarda nerde hata var?