firefox ta hatalı kodları düzeltme motoru yoktur internet explorer gibi.
firefox un sayfaları daha hızlı yüklemesinin nedeni budur.
IE hatalı kodları düzeltmeden ekrana basmadıgından dolayı geç yükler sayfaları ve bilgisayarınızın sistem kaynaklarını daha çok kullanır.
Sayfalarınız firefox ta bozuk çıkıyorsa bunun sorumlusu webmasterıdır.
firefox un suçu yok