• 23-02-2009, 23:07:55
    #10
    işbankası eft için sanırım 0,8 tl alıyor. ve öğrencidende hesap işletim ücreti almıyor.
  • 23-02-2009, 23:31:51
    #11
    türkiye finans katılım , akşam 17.00 ' ye kadar her bankaya ücretsiz eft
  • 23-02-2009, 23:48:14
    #12
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiye finans katılım , akşam 17.00 ' ye kadar her bankaya ücretsiz eft
    Kart işletim ücreti gibi aylık ödeyecek olduğumuz sabit bir ücret var mı?
  • 24-02-2009, 20:24:23
    #14
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kart işletim ücreti gibi aylık ödeyecek olduğumuz sabit bir ücret var mı?

    yooo sadece yıllık hesap kullanım ücreti alınıyor
  • 24-02-2009, 20:31:09
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Zeynel yanlışın var Bank Asya 15 lira hesap işletim ücreti/bankamatik ücreti alıyor.
    Sizin yanlışınız var. BankAsya 30 Eylül 2007 tarihinden sonra açılan hesaplardan hesap işletim ücreti almıyor

    Kaynak
  • 24-02-2009, 20:44:40
    #16
    bu bilgileri ilk mesajda düzenlerseniz çok makbule geçer, bi çok kişinin işine yarar kanımca
  • 25-02-2009, 03:58:01
    #17
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yooo sadece yıllık hesap kullanım ücreti alınıyor
    E daha ne alsın

    eXspet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu bilgileri ilk mesajda düzenlerseniz çok makbule geçer, bi çok kişinin işine yarar kanımca
    Dilerim isteğinizi yerine getirebilmişimdir
  • 25-02-2009, 07:02:27
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bank Asya internet bankacılığını kullanıyorum, yıllık herhangi bir ücret yok. İnternetten yapacağınız havale/eft/fatura ödeme gibi işlemlerden de ücret alınmıyor...