Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yooo sadece yıllık hesap kullanım ücreti alınıyor
E daha ne alsın

eXspet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bilgileri ilk mesajda düzenlerseniz çok makbule geçer, bi çok kişinin işine yarar kanımca
Dilerim isteğinizi yerine getirebilmişimdir