• 19-01-2007, 18:03:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kendi siteme ddos cektircem ya ??
  • 19-01-2007, 18:07:40
    #11
    gurur verici extreme olsa sitede güzel olurdu normal statics var ama öyle daha iyi. inşallah bizle dahada yukarı çıkar r10
  • 19-01-2007, 18:07:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    tabii ki ddos sayesinde. sizin de sitenize o kadar sık ve yoğun saldırı olursa siz de ilk 100 e girersiniz.
  • 19-01-2007, 18:10:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    R10 un normal tekil hiti, 5000 kadar varmı?

    DDos un faydalarıda varmış
  • 19-01-2007, 18:55:09
    #14
    hiti 10.000 tekili az biraz geçiyor.
    gösterim/tekil hit oranı çok yüksek.
    ortalama 839.636 gösterimi oluyor günlük
    ddos ile alexarank arasında bir ilişki var diye düşünüyorum.
    Alexatoolbar ile seo ilişkisinden dolayı toolbar kurulu webmasterlarda var.

    tüm bunlar alt alta gelince 45.sıra normaldir.
    (ne kadar ekmek o kadar köfte teorisini ne kadar ddos o kadar alexarank olarak degiştirebiliriz )

    benim en çok hoşuma giden verisi firefox kullanımı %25 seviyesinde. Bu çok süper bir rakam
  • 19-01-2007, 19:01:52
    #15
    ff ciyiz biz

    ie kullananların tavukları ölsün
  • 19-01-2007, 19:03:08
    #16
    Kurumsal PLUS
    ffforever

    ya ne anlıosunuz şu ie'den anlamıyorum altta bi ton pencere açık ööle..

    kazulet gibi açılıo sayfalar
  • 19-01-2007, 19:15:05
    #17
    aslıdna ie kulananları foruma sokmuycak bi kod yazmak lazım
  • 19-01-2007, 19:15:53
    #18
    ff denedim ama yapamadım alışmışım bir kere, bir ie birde not defteri işimi görüyor. Bu arada ff ile alexa nın bir ilişkisi yok değil mi?