• 19-01-2007, 11:04:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    R10 Alexa Türkiye Sıralamasında Nasıl Oluyorda 45. Sıraya Çıkabiliyor. Türkiyenin En Büyük 45. Sitesi R10 mudur ? Bu Konuyu Gerçekten Merak Ediyorum. Beni Yanlış Anlamayın Maksatım R10 kötüdür, haketmiyor demek değil. Ama Bu Nasıl Oluyor Buranın Ne Kadar Tekil Ne Kadar Çoğul Gösterimi Varki 45. Sıraya Çıkabiliyor. Yoksa Alexa mı Yanılıyor. Açıklamasını Yapacak Arkadaşlara Şimdiden Teşekkür Ederim...
  • 19-01-2007, 11:07:39
    #2
    anlık 1000 civarı tekil gösterimi var
    42. sıraya kadar yükselmişti
    dediğin doğrudur R10 Türkiye'nin en büyük 45. sitesi
  • 19-01-2007, 11:55:15
    #3
    şimdi 44. olmuş
  • 19-01-2007, 12:12:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ilk 20 yi girmesi gerek bence ya neyse kraloyun kaçıncı onu merak ediyorum asıl ben =)
  • 19-01-2007, 12:13:06
    #5
    alexa seo
    ilk 20 ye gircez yakında
  • 19-01-2007, 12:14:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Buradaki webmasterlar siteleri üst sıraya çıksın diye alexa toolbar kullanır. E tabi hali ile kendi sitelerinden çok r10 a girdikleri için normal olarak r10.net üst sıralara çıkıyor. Yani bu işin en cok hit alan r10 la alakası yok. Alexa toolbar ile encok girilen siteler diyelim

    Nolur affedin beni sırrınızı su yüzüne cıkarttım bida yapmicam
  • 19-01-2007, 12:55:21
    #7
    doss unda etkisi oluyo sanırım
  • 19-01-2007, 13:02:06
    #8
    firefoxun alexa toolbarı varmı, durduk yere listeye girdik çıkmayalım bari.

    R10 sakin görünüyor ama 1 gün girmesem 7-10 sayfa konu oluyor.
  • 19-01-2007, 18:01:42
    #9
    rapozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doss unda etkisi oluyo sanırım
    kesinlikle ..
    ne kadar hit aldığını tahmin edin artık