• 05-04-2022, 21:08:39
    #1
    Dün yaşadığım bir arkadaşımızın ihmalkar ve bilinçsizce açtığı konudan sonra arkadaşın satmış olduğu bir ürünün lisansı ile ilgili Wp Rocket firmasına mail attım.Mailde durumu geniş geniş ifade ettim. Arkadaşın konusunun linki de paylaştım. 1ncisine eyvallah çektik . 2ncine de eyvallah çektik . Ama bu umursamaz vurdumsayar tavırlarından dolayı arkadaş bunu haketmiştir. Kimseye savaş açma derdinde değilim. Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın. Ama böyle fütursuzca başkalarını ezerek gömerek sitede tekel olmaya çalışacak olan arkadaşlar var ise onlarla tek tek savaşacağım.





    • ozgur0
    ozgur0 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-04-2022, 21:24:53
    #2
    KOZBA.NET
    Bizde lisans satıyoruz hocam, bunu her ne kadar hizmet olarak satsak da bireysel lisans satışları da oluyor. Rank Mathde olan durum tüm lisanslarda var, bu durum sizin gibi veya dün konuyu açan hocam gibi herkese zarar verir. Bence orta yolun bulunması gerekiyor yoksa herkes bu işe bir para bağladı ve bu kavga herkesi etkiler.
  • 05-04-2022, 21:27:16
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Olay ne?
  • 05-04-2022, 21:42:49
    #4
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde lisans satıyoruz hocam, bunu her ne kadar hizmet olarak satsak da bireysel lisans satışları da oluyor. Rank Mathde olan durum tüm lisanslarda var, bu durum sizin gibi veya dün konuyu açan hocam gibi herkese zarar verir. Bence orta yolun bulunması gerekiyor yoksa herkes bu işe bir para bağladı ve bu kavga herkesi etkiler.
    Bunu o arkadaşa söyleyin 8-10 aydır lisans satışı yapmıyorum. Tekeli almak isteyen bir arkadaş. Ben sadece o arkadaşı şikayet ettim.
  • 05-04-2022, 21:44:34
    #5
    Mailin Türkçe anlamı nedir
  • 05-04-2022, 21:45:31
    #6
    KOZBA.NET
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay ne?
    Olay rekabet anlayışının olmaması hocam.
    Wp-rocket da başlayan bu durum fiyatları 25 TL'ye kadar düşürdü.
    Simdi satıcılar birbirlerini şikayet ediyor, lisanslarini patlatmaya çalışıyor.
    Lisanslar patlarsa kullanıcılar da bireysel lisans alamaz ortalık iyice karışır.
  • 05-04-2022, 21:47:10
    #7
    KOZBA.NET
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu o arkadaşa söyleyin 8-10 aydır lisans satışı yapmıyorum. Tekeli almak isteyen bir arkadaş. Ben sadece o arkadaşı şikayet ettim.
    Hocam rank mathin business yıllık 100 doların üstünde, 45 liraya satılıyor. 100 tane satmak lazım sadece parayı çıkartmak için, böyle fiyatlar olursa herkes birbirini kırar.
  • 05-04-2022, 21:48:03
    #8
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay rekabet anlayışının olmaması hocam.
    Wp-rocket da başlayan bu durum fiyatları 25 TL'ye kadar düşürdü.
    Simdi satıcılar birbirlerini şikayet ediyor, lisanslarini patlatmaya çalışıyor.
    Lisanslar patlarsa kullanıcılar da bireysel lisans alamaz ortalık iyice karışır.
    Peki bu lisans patlatmaya çalışıyor dediğiniz için soruyorum.
    Bu tarz lisans işlemi legal mi? Yoksa illegal mi?
  • 05-04-2022, 21:50:18
    #9
    berqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu lisans patlatmaya çalışıyor dediğiniz için soruyorum.
    Bu tarz lisans işlemi legal mi? Yoksa illegal mi?
    Satın alım yaptığınızda ilgili firmanın sözleşmesini kabul edersiniz. Kabul ettiğinizde aksi iş yaparsanız illegal olmuş olur