Olay rekabet anlayışının olmaması hocam.
Wp-rocket da başlayan bu durum fiyatları 25 TL'ye kadar düşürdü.
Simdi satıcılar birbirlerini şikayet ediyor, lisanslarini patlatmaya çalışıyor.
Lisanslar patlarsa kullanıcılar da bireysel lisans alamaz ortalık iyice karışır.
Peki bu lisans patlatmaya çalışıyor dediğiniz için soruyorum.
Bu tarz lisans işlemi legal mi? Yoksa illegal mi?