Dün yaşadığım bir arkadaşımızın ihmalkar ve bilinçsizce açtığı konudan sonra arkadaşın satmış olduğu bir ürünün lisansı ile ilgili Wp Rocket firmasına mail attım.Mailde durumu geniş geniş ifade ettim. Arkadaşın konusunun linki de paylaştım. 1ncisine eyvallah çektik . 2ncine de eyvallah çektik . Ama bu umursamaz vurdumsayar tavırlarından dolayı arkadaş bunu haketmiştir. Kimseye savaş açma derdinde değilim. Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın. Ama böyle fütursuzca başkalarını ezerek gömerek sitede tekel olmaya çalışacak olan arkadaşlar var ise onlarla tek tek savaşacağım.