Olay rekabet anlayışının olmaması hocam.
Wp-rocket da başlayan bu durum fiyatları 25 TL'ye kadar düşürdü.
Simdi satıcılar birbirlerini şikayet ediyor, lisanslarini patlatmaya çalışıyor.
Lisanslar patlarsa kullanıcılar da bireysel lisans alamaz ortalık iyice karışır.