standartlar nedir acaba ?
3
●347
- 10-02-2009, 07:09:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir site uzerinde calisiyorum da cozunurluk konusunda kafam karisti. sag tarafa bu tablo koymak istiyorum ama cozunurlugu kuculttukce <center> daki icerigin ustune dogru kayiyor bi noktadan sonra. simdi 2 soru sorabilirim. kaymamasi icin yada ayni anda ikiside kaymasi icin ne yapabilirim. 2. soru olarakda standart ekran boyutu kactir 1280x1024 mu acaba ? yada neyi goz onune alsam.yardim edebilirseniz sevinecegim..
- 10-02-2009, 09:38:001280*1024 kullanımı artsada ben eminim ki 1024*768 da kullanan var. Biliyorum, 1024'e göre tasarım yapınca 1280 de ortada kuçuk bir alanı kaplıyor. Pixel yerine yüzde cinsi verebilir veya çözünürlüğü tespit edip ona göre css yükleyebiliriz.
Ben coder olarak 1024*728, 17' monitör kullanıyorum (para yok LCD almaya). Kardeşim grafiker 1280*1024, 19' monitör kullanıyor.