Konu
standartlar nedir acaba ?
10-02-2009, 07:38:28
#3
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ya aslinda biseyi yapinca herkese ayni olsun istiyorum niyeyse ama byle bi sekilde de olacaksa artik not dusecegiz haliyle ... saolsin