1280*1024 kullanımı artsada ben eminim ki 1024*768 da kullanan var. Biliyorum, 1024'e göre tasarım yapınca 1280 de ortada kuçuk bir alanı kaplıyor. Pixel yerine yüzde cinsi verebilir veya çözünürlüğü tespit edip ona göre css yükleyebiliriz.

Ben coder olarak 1024*728, 17' monitör kullanıyorum (para yok LCD almaya). Kardeşim grafiker 1280*1024, 19' monitör kullanıyor.