• 16-01-2022, 12:28:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Bilgisayarı aktif olarak kullanıyorken sürekli tarayıcıların sayfa yenileme ihtiyacı doğuyor.

    Örnek vermek gerekirse;
    Firefox tarayıcısından Chrome tarayıcısına geçiyorum işlerimi bitirip birkaç dakika sonra Firefox tarayıcısında açık olan sayfaya geri döndüğüm zaman sayfa yenileniyor otomatik. Yani ilgili web sitesi refhresh ediyor kendini.

    Tüm tarayıcılar bu şekilde.

    Bu windows 11 ile alakalı bir durum mu?

    Aklıma gelen olasılıklar;

    Windows 11 hakkında hiçbir yorumda bulunamayacağım farkında olmadan bir ayar yapmış olabilirim tabi.
    Tarayıcıların uyku modu kullandığı
    İnternet hattımın kesintiye uğraması paket kaybı vss

    Sizce ne olabilir aynı durumu yaşayan var mı ?
  • 16-01-2022, 12:32:42
    #2
    Ben de de ayni durum var simdi konuyu gorene kadar cok dikkat etmemistim, takipteyim bilen biri bizi aydinlatirsa cok guzel olur
  • 16-01-2022, 12:34:46
    #3
    Bu durumu sadece ram dolduğu zaman yaşadım. Kullandığım programlar ramde çok yer kaplayınca tarayıcı otomatik uyku moduna geçiyor. Sekmeyi açınca yeniliyor. Tarayıcı ayarlarından bu özellik kapatılabilir diye biliyorum.
  • 16-01-2022, 12:35:29
    #4
    Hocam Window 11e geçiş yapalı 3 ay oldu ben de Brave ile Edge arasında geçiş yapıyorum ama site yenilenmesi başıma hiç gelmedi. Bildiğim kadarıyla Chrome'a bir özellik geldi çok fazla sekme açık olunca aktif olmayanları donduruyor ve o eski sayfaları açtığınızda yeniden yükleniyor.
  • 16-01-2022, 14:47:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hakanbey58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durumu sadece ram dolduğu zaman yaşadım. Kullandığım programlar ramde çok yer kaplayınca tarayıcı otomatik uyku moduna geçiyor. Sekmeyi açınca yeniliyor. Tarayıcı ayarlarından bu özellik kapatılabilir diye biliyorum.
    Peki bu durumu düzeltmek için tarayıcı ayarlarından mı yapmamız gerekiyor?

    Kutaygb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Window 11e geçiş yapalı 3 ay oldu ben de Brave ile Edge arasında geçiş yapıyorum ama site yenilenmesi başıma hiç gelmedi. Bildiğim kadarıyla Chrome'a bir özellik geldi çok fazla sekme açık olunca aktif olmayanları donduruyor ve o eski sayfaları açtığınızda yeniden yükleniyor.
    Brave + Edge + Firefıox + 2 adet Chrome aktif olarak kullanmakta. Evet ram kullanımım yüksek e en çok chrome kullanmakta.

    Fakat sadece chrome da yok bu sorun. Bütün tarayıcılarımda sayfayı yenilemek zorundayım her defasında.