Bu durumu sadece ram dolduğu zaman yaşadım. Kullandığım programlar ramde çok yer kaplayınca tarayıcı otomatik uyku moduna geçiyor. Sekmeyi açınca yeniliyor. Tarayıcı ayarlarından bu özellik kapatılabilir diye biliyorum.