Hocam Window 11e geçiş yapalı 3 ay oldu ben de Brave ile Edge arasında geçiş yapıyorum ama site yenilenmesi başıma hiç gelmedi. Bildiğim kadarıyla Chrome'a bir özellik geldi çok fazla sekme açık olunca aktif olmayanları donduruyor ve o eski sayfaları açtığınızda yeniden yükleniyor.