• 25-01-2009, 17:55:49
    #1
    Bugun siteme gelen bir yorum,

    Alıntı
    sitenizde alenen hırsızlık yapılmaktadır 100 kontör hediye maksadıyla halkı soymak ve dolandırmak kaydı ile ist cumhuriyet baş savcılığına pazartesi gün hakkınızda tahkikat yapılmak üzere baş vuracağımı delilleriyle beraber dava açacağım bildiririm
    hadi bakalım çıkın işin içinden , yapabileceği bir şey yok ama ufak sinek mide bulandırır
  • 25-01-2009, 18:03:30
    #2
    Büyük ihtimalle çocuğun birisidir. Sitenizde bu tür reklamlar var ise kaldırın. Priapos nickli arkadaşın başını belaya soktu bu reklamlar.
  • 25-01-2009, 18:04:55
    #3
    ADSENSE de de sürekli çıkyor bunlar ne yapabiliriz ki ?
  • 25-01-2009, 18:10:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Nedir bizim bu flycell'den çektiklerimiz
  • 25-01-2009, 18:25:24
    #5
    evet ufak sinek mide bulandırır haklısın ama bence de vazgeçin artık sizlerde bu işlerden ciddi anlamda cahil bilmeyen bir çok insan o çıkan reklamlara inanıyor bırakın 10 kazanmayın 5 kazanın ama buna ortak olmayın çünkü son zamanlarda bir ziyaretçi olarak girdiğim her sitede görüyorum neredeyse..
  • 25-01-2009, 18:32:42
    #6
    Ben tümünü kaldırdım, zaten isteyerek yaptığım bir iş değildi, ama var mı çare ? Hangi reklam şirketine gitsen hemen hemen aynı reklamlar ( ANSENSE dahil ), Bir tek GittiGidiyor kaldı adam gibi oda isterse kabul ediyor istemezse etmiyor, kabul etsede verdiği para sunucu parasına yetmiyor. EE biz nasıl bu çarkı döndüreceğiz ?
  • 25-01-2009, 18:45:47
    #7
    habana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben tümünü kaldırdım, zaten isteyerek yaptığım bir iş değildi, ama var mı çare ? Hangi reklam şirketine gitsen hemen hemen aynı reklamlar ( ANSENSE dahil ), Bir tek GittiGidiyor kaldı adam gibi oda isterse kabul ediyor istemezse etmiyor, kabul etsede verdiği para sunucu parasına yetmiyor. EE biz nasıl bu çarkı döndüreceğiz ?
    haklısın tabikide ama hitli bir siteniz olduğuna göre zaten reklam da alabilirsiniz kendiniz bence çarkı döndürmek için bu hırsızlığa göz yummayalım arkadaşlar umarım siz giib herkes aynı şeyleri düşünür
  • 25-01-2009, 21:47:27
    #8
    Bu tür reklamlardan nefret ediyorum, sitelerimde de çıkmasını istemiyorum ama engellemem mümkün olmuyor eğer olurda bu reklamlardan mağdur olursam bende hakkımı ararım. Bu arada sanmayın ki bu gibi suç duyuruları dikkate alınmıyor. Eğer vaktim olsaydı şu kontörcülerin çok başını ağrıtırdım, ama banane başı ağrıyanlar uğraşmıyo ben mi uğraşıcam.
  • 25-01-2009, 21:54:09
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    en iyisini ben yapıyorum hiç reklam yok ,
    son günlerde artan popup reklamlardan operayın değerini 1 daha anladım