Ben tümünü kaldırdım, zaten isteyerek yaptığım bir iş değildi, ama var mı çare ? Hangi reklam şirketine gitsen hemen hemen aynı reklamlar ( ANSENSE dahil ), Bir tek GittiGidiyor kaldı adam gibi oda isterse kabul ediyor istemezse etmiyor, kabul etsede verdiği para sunucu parasına yetmiyor. EE biz nasıl bu çarkı döndüreceğiz ?