Bu tür reklamlardan nefret ediyorum, sitelerimde de çıkmasını istemiyorum ama engellemem mümkün olmuyor eğer olurda bu reklamlardan mağdur olursam bende hakkımı ararım. Bu arada sanmayın ki bu gibi suç duyuruları dikkate alınmıyor. Eğer vaktim olsaydı şu kontörcülerin çok başını ağrıtırdım, ama banane başı ağrıyanlar uğraşmıyo ben mi uğraşıcam.