• 25-01-2009, 12:13:11
    #10
    %2 Diyince cidden normal gibi duruyor =) ama tık başına 0.02 gibi bir para alınca bu cidden saçmalık diyesim geliyor walla Değişik temalar elbette denedim ama değişen pek şey olmadı.Birde reklamstore reklam içerikleri çok dar oldugu için sorun oluyor sanırım. ***** büyültücünün reklamını kım nıye tıklasın Hernese cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim
  • 27-01-2009, 19:30:43
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    50 hitli bir sitede ne kadar kazanmayı bekliyorsunuz ki ?
  • 27-01-2009, 20:40:33
    #12
    Ben para kazanmam lazım yada kazanmayı beklıyorum demedim. Bu tık normalmi dedim .. yanLış anlama =)
  • 28-01-2009, 00:26:39
    #13
    Üyeliği durduruldu
    50 ki,şiye 1 tık değil 200 kişye bir tık bile konuma göre normal olabilir hocam reklam kodlarını nereye ekliyorsun ne tarz reklam ekliyorsun bunların tık oranına çok etkisi var siteyi belirtmedigin için bu konuda yorum yapmak doğru olmaz bu arada adsense bile tıklardan kesinti yaparken reklamstorun tık saymama durumu bence çok çok normal
  • 28-01-2009, 00:51:31
    #14
    Reklamstore'yi kaldırdım artık. Reklamları çok saçma ***** büyütücü reklamları falan çıkıyOr.Adsense'den onay beklemek dışında yapabilceğim bi şey yok
  • 28-01-2009, 01:18:00
    #15
    50 hit nedir ki ?
    Herhangi bir blogu alın 20 konu açın blogunuza 50 hit gelir zaten.
    Çok kazanmak istiyorsan çok hit almaya çabala...
  • 28-01-2009, 08:37:35
    #16
    Arkadaşım benim burda nasıl çok para kazanırım yada şu kadar para kazanmam lazım gibi bir derdim yok.Sadece tık normalmi diye soruyorum.5o kişiden para kazanmayı düşünüyorum gibi davranmayın pls bana