%2 Diyince cidden normal gibi duruyor =) ama tık başına 0.02 gibi bir para alınca bu cidden saçmalık diyesim geliyor walla

Değişik temalar elbette denedim ama değişen pek şey olmadı.Birde reklamstore reklam içerikleri çok dar oldugu için sorun oluyor sanırım. ***** büyültücünün reklamını kım nıye tıklasın

Hernese cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim