Aslında yardım isteyeceğim konu çok saçma biliyOrum .. Ama reklamstore reklamları insanlara ilgi çekicimi gelmiyor yoksa benmi bu sanatı icra edemiyorum anlamadım Günlük reklamlara tık sayısı 3 falan . Ben mi bir yerde hata yapıyorum acep ?