Yoksa illa kira sözleşmesi benim üstüme mi olması gerekli ? Veya babam bana 1 odayı kiraya verebilir mi ücretsiz kirada oturuyorum desem stopajdan kurtulabilirmiyim ? aklımda deli sorular
10
●217
Kira sözleşmesini şuan orda bulunan kiracı ilemi yoksa ev sahibi ilemi yapmam lazım ?