EmreTemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar Kira sözleşmesini şuan orda bulunan kiracı ilemi yoksa ev sahibi ilemi yapmam lazım ?
Ben kira sözleşmesi yapmadım.