hocam , ev için kiracıda olsanız bir tane kira sözleşmesi alın 150-200 tl rakam ile size kiralanmış şekilde doldurun imzlayıp adres olarak orayı gösterin hiç bir sorun olmuyor , vergi dairesinden geldiklerinde evde olun yeter size sms atıyorlar zaten.
Önemli değil o home ofisde .
Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar

Kira sözleşmesini şuan orda bulunan kiracı ilemi yoksa ev sahibi ilemi yapmam lazım ?