asafkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam , ev için kiracıda olsanız bir tane kira sözleşmesi alın 150-200 tl rakam ile size kiralanmış şekilde doldurun imzlayıp adres olarak orayı gösterin hiç bir sorun olmuyor , vergi dairesinden geldiklerinde evde olun yeter size sms atıyorlar zaten.
Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önemli değil o home ofisde .
Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar Kira sözleşmesini şuan orda bulunan kiracı ilemi yoksa ev sahibi ilemi yapmam lazım ?