hocam , ev için kiracıda olsanız bir tane kira sözleşmesi alın 150-200 tl rakam ile size kiralanmış şekilde doldurun imzlayıp adres olarak orayı gösterin hiç bir sorun olmuyor , vergi dairesinden geldiklerinde evde olun yeter size sms atıyorlar zaten.