• 06-11-2021, 14:44:26
    #1
    Bugün mükellef ile şirket açma işlemlerimi başlattım sorum şu home ofis olarak göstermek istediğim adreste kiracıyız kiracı olarak görünen kişi şahsım değil babam evi home ofis olarak gösterebilir miyim ?
    Yoksa illa kira sözleşmesi benim üstüme mi olması gerekli ? Veya babam bana 1 odayı kiraya verebilir mi ücretsiz kirada oturuyorum desem stopajdan kurtulabilirmiyim ? aklımda deli sorular
  • Kabul Edilen Cevap
    • hocam , ev için kiracıda olsanız bir tane kira sözleşmesi alın 150-200 tl rakam ile size kiralanmış şekilde doldurun imzlayıp adres olarak orayı gösterin hiç bir sorun olmuyor , vergi dairesinden geldiklerinde evde olun yeter size sms atıyorlar zaten.
  • 06-11-2021, 14:46:02
    #2
    Home ofis bende actim hanimin adina, babasinin evinde oturuyoruz muhasebeci herhangi bir kira sozlesmesi istemedi babasi dedigimizde. Mukellef ile acmadik ama normal muhasebeci ile irtibata gectik
  • 06-11-2021, 14:47:01
    #3
    TrakyAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Home ofis bende actim hanimin adina, babasinin evinde oturuyoruz muhasebeci herhangi bir kira sozlesmesi istemedi babasi dedigimizde. Mukellef ile acmadik ama normal muhasebeci ile irtibata gectik
    Benim oturduğum ev babamın üzerine değil babam orda kiracı
  • 06-11-2021, 14:47:25
    #4
    TrakyAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Home ofis bende actim hanimin adina, babasinin evinde oturuyoruz muhasebeci herhangi bir kira sozlesmesi istemedi babasi dedigimizde. Mukellef ile acmadik ama normal muhasebeci ile irtibata gectik
    ne kadara mal oldu hocam size acaba
  • 06-11-2021, 14:48:54
    #5
    huseyintalhazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadara mal oldu hocam size acaba
    Şuan sadece 295 tl ödeme yaptım daha alırlar mı bilmiyorum
  • 06-11-2021, 14:49:48
    #6
    EmreTemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim oturduğum ev babamın üzerine değil babam orda kiracı
    Önemli değil o home ofisde .
  • 06-11-2021, 14:58:09
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    hocam , ev için kiracıda olsanız bir tane kira sözleşmesi alın 150-200 tl rakam ile size kiralanmış şekilde doldurun imzlayıp adres olarak orayı gösterin hiç bir sorun olmuyor , vergi dairesinden geldiklerinde evde olun yeter size sms atıyorlar zaten.
  • 06-11-2021, 15:10:08
    #8
    asafkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam , ev için kiracıda olsanız bir tane kira sözleşmesi alın 150-200 tl rakam ile size kiralanmış şekilde doldurun imzlayıp adres olarak orayı gösterin hiç bir sorun olmuyor , vergi dairesinden geldiklerinde evde olun yeter size sms atıyorlar zaten.
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli değil o home ofisde .
    Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar Kira sözleşmesini şuan orda bulunan kiracı ilemi yoksa ev sahibi ilemi yapmam lazım ?
  • 06-11-2021, 15:35:53
    #9
    EmreTemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevaplarınız için teşekkür ederim arkadaşlar Kira sözleşmesini şuan orda bulunan kiracı ilemi yoksa ev sahibi ilemi yapmam lazım ?
    Ben kira sözleşmesi yapmadım.