• 05-11-2005, 19:09:26
    #64
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı:
    ya bırak allahını seversen saçmalıyosun madem öyle açsaydınız bi taraftar sitesi.

    burada forumtryi savunacağım diye milletin önünde sen kötü duruma düşüyorsun.

    o forumun tartışılacak bişeyi yok ama bana imzamı bile değiştirtecek kapasitede.
    yaw banane forumdan taraftardan.. Taraftar forumu ne boka yarıcakki?

    kapasitesi düşük çoluk çocuğun holiganizm mesajları seni dahamı çok mutlu ediyor?
  • 05-11-2005, 19:18:13
    #65
    Misafir
    hayır mutlu etmiyor ama ***** kadar kahretmiyor
  • 05-11-2005, 19:23:19
    #66
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı:
    hayır mutlu etmiyor ama ***** kadar kahretmiyor

    ***** sen istesende istemesende, dünyada en büyük sektördür.
    hatta eminimki sen hayatında ilk deliğide önündeki ekranda görmüşssündür. Bu nedenle boş laf yapmayalım.. ***** gereklidir olması gayet normaldir. Sonuç olarak : arz=talep meselesidir..

    Ona bakarsan Mp3 adulta göre 15000 kat daha kötü birşey ama bu forumdaki her 3 kişiden 2 sinin mp3 sitesi var..
  • 05-11-2005, 19:25:04
    #67
    Misafir
    D_A_X sen sanki hiç *****'a girmiyor mussun Gay olmadığına göre giriyorsun, girdiğin ***** forumlardan gökten zembille mi iniyor Artı ***** ve normal forum ayrı orada, istemiyorsan da girme
  • 05-11-2005, 19:25:55
    #68
    Misafir
    evet benim mp3 sitem vardı ama yaptığımın doğru olduğunu hiçbir zaman savunmadım.

    yani şöyle bir yazı hiç yazmadım mp3 dünyada en büyük sektör diye bir yazı hiç yazmadım.
  • 05-11-2005, 19:27:42
    #69
    Misafir
    orhanbaba adlı üyeden alıntı:
    D_A_X sen sanki hiç *****'a girmiyor mussun Gay olmadığına göre giriyorsun, girdiğin ***** forumlardan gökten zembille mi iniyor Artı ***** ve normal forum ayrı orada, istemiyorsan da girme
    orhan baba allaha şükür senin gibi ***** hastası değilim gay olmayan bütün erkekler ***** manyağımı olmak zorunda sence.

    bende eminim ikinizinde elleri nasır olmuştur.

    hadi bu kadar daha fazla alçalmayacağım belim ağrıdı.
  • 05-11-2005, 19:28:00
    #70
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı:
    evet benim mp3 sitem vardı ama yaptığımın doğru olduğunu hiçbir zaman savunmadım.

    yani şöyle bir yazı hiç yazmadım mp3 dünyada en büyük sektör diye bir yazı hiç yazmadım.

    Sen yetimin hakkını yiyorsun, ben şimdi burada konu açsam bu o.ç dur bu şerefsizdir v.s. yazssam hoş olurmu? herkesin yaptığı kendine.. sonuçta sende mp3 işinden az çok para kazanıyosun belki o parayla ailene destek oluyosun v.s. v.s.

    O nedenle sadece konuşmuş olmak için konuşmayalım, bu gün dünyada ne trendse insanlar sen ağlasanda sızlasanda küfür etsende eleştirsende onu yapacaktır..