D_A_X adlı üyeden alıntı:
ya bırak allahını seversen saçmalıyosun madem öyle açsaydınız bi taraftar sitesi.
burada forumtryi savunacağım diye milletin önünde sen kötü duruma düşüyorsun.
o forumun tartışılacak bişeyi yok ama bana imzamı bile değiştirtecek kapasitede.
yaw banane forumdan taraftardan.. Taraftar forumu ne boka yarıcakki?
kapasitesi düşük çoluk çocuğun holiganizm mesajları seni dahamı çok mutlu ediyor?