D_A_X adlı üyeden alıntı:
evet benim mp3 sitem vardı ama yaptığımın doğru olduğunu hiçbir zaman savunmadım.
yani şöyle bir yazı hiç yazmadım mp3 dünyada en büyük sektör diye bir yazı hiç yazmadım.
Sen yetimin hakkını yiyorsun, ben şimdi burada konu açsam bu o.ç dur bu şerefsizdir v.s. yazssam hoş olurmu? herkesin yaptığı kendine.. sonuçta sende mp3 işinden az çok para kazanıyosun belki o parayla ailene destek oluyosun v.s. v.s.
O nedenle sadece konuşmuş olmak için konuşmayalım, bu gün dünyada ne trendse insanlar sen ağlasanda sızlasanda küfür etsende eleştirsende onu yapacaktır..