• 10-01-2009, 04:35:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba Arkadaslar,

    forumda arattım fakat bulamadım. benim yapmak istediğim şu :

    Asp ile calısan A sitesindeki veritabanından, php ile çalısan B, C, D, Sitelerine Bilgi Çağırabilmemiz mümkünmüdür ? ( ikiside ayrı sunucularda biri windows diğerleri linux )

    direk asp de bildiğimiz gibi veritabanı kodlarını php ye entegre etsem olurmu yada include mantigi ( php sitede aynı dizinde bir *.asp dosya olusturup php ye include etsem ? çalışması mumkunmudur )


    umarım derdimi anlatabilmisimdir. çok üst düzey kod bilgisine sahip değilim ama anlatılanı anlarım.

    Önerilerinizi Bekliyorum arkadaslar. fikirleriniz Tecrübeleriniz bana çok Faydalı olucak bu konuda muzdaribim biraz.

    teşekkürler simdiden
  • 10-01-2009, 05:24:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    php icinde asp kodları calısmaz. oncelikle hosting firmanla gorus php sitelerin icin bir user olustursunlar ve bu userlara gereklı yetkileri versinler. Sende php bunun icin baglantı kodu yaz ve windowstakı veri tabanina ulas. Mantık bu sekilde.
  • 10-01-2009, 06:16:06
    #3
    veritabanları arasında git gel yaparsın o problem olmaz ama *.asp yi php dosyasını içine include edemezsin bildiğim kadarıyla.

    yani hiç duymadım öyle birşey, imkansız gibi geliyor. Anca convert edersin, ona da kafa lazım, üzerinde uğraşmak lazım.
  • 10-01-2009, 06:17:16
    #4
    reseller bende acaba ne gibi bi ayar yapmam gerekli bi öneriniz varmı teşekkür ederim
  • 10-01-2009, 06:20:09
    #5
    kurabiye adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    veritabanları arasında git gel yaparsın o problem olmaz ama *.asp yi php dosyasını içine include edemezsin bildiğim kadarıyla.
    yani hiç duymadım öyle birşey, imkansız gibi geliyor. Anca convert edersin, ona da kafa lazım, üzerinde uğraşmak lazım.

    veritabanları arasında git - gel tam olarak ne gibi bir olay tam anlayamadım

    mesela windows sunucudaki bir veritabanına yazdıgım bilgiyi phpde ki veritabanına cekebilmem yada php veritabanında cıkarmam nasıl olur tam olarak

    dahada acacak olursak ben php ye windows sunucu üzerindeki veritabanından bilgiyi çekmek istiyorum bir yordamı yokmudur acaba
  • 10-01-2009, 06:28:31
    #6
    Veritabanını PHP ile entegreli bir hale getirebilirsin. Ancak ASP kodları Php ile birlikte çalıştırman zor. Php bilen birine mevcut database yapısına göre 0'dan kodlama yaptırman sorunu çözecektir.
  • 10-01-2009, 06:35:40
    #7
    teşekkürler ilginiz için bi bakınayım yine ben asp calıstıgım icin malumunuz php bilmiyorum hiç merak edipte göz atmadım daha önce hoş sorunum kolay bişi de değil sanırım.
    tekrar saolun