kurabiye adam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
veritabanları arasında git gel yaparsın o problem olmaz ama *.asp yi php dosyasını içine include edemezsin bildiğim kadarıyla.
yani hiç duymadım öyle birşey, imkansız gibi geliyor. Anca convert edersin, ona da kafa lazım, üzerinde uğraşmak lazım.

veritabanları arasında git - gel tam olarak ne gibi bir olay tam anlayamadım

mesela windows sunucudaki bir veritabanına yazdıgım bilgiyi phpde ki veritabanına cekebilmem yada php veritabanında cıkarmam nasıl olur tam olarak

dahada acacak olursak ben php ye windows sunucu üzerindeki veritabanından bilgiyi çekmek istiyorum bir yordamı yokmudur acaba