veritabanları arasında git gel yaparsın o problem olmaz ama *.asp yi php dosyasını içine include edemezsin bildiğim kadarıyla.

yani hiç duymadım öyle birşey, imkansız gibi geliyor. Anca convert edersin, ona da kafa lazım, üzerinde uğraşmak lazım.