• 10-01-2009, 00:03:01
    #1
    s.a arkadaşlar benim masaüstü bilgisayarım var oyunla ilgilenmiyorum ama internet de 6 7 saat online olan bir kişiyim günlük en az 4 saat laptop almak istiyorum küçük oldugu için ve taşınabilmesi cabası ama arkadaşlarımdan duyuma göre en fazla 5saat dayanıyormuş yanıyormuş ve 2 inci el alıcagım için yanarsa servisinede veremessin dediler sizce almalımıyım laptop ne kadar dayana bilir acık olarak yardımlarınızı önerilerinizi bekliyorum.
  • 10-01-2009, 03:52:32
    #2
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    s.a arkadaşlar benim masaüstü bilgisayarım var oyunla ilgilenmiyorum ama internet de 6 7 saat online olan bir kişiyim günlük en az 4 saat laptop almak istiyorum küçük oldugu için ve taşınabilmesi cabası ama arkadaşlarımdan duyuma göre en fazla 5saat dayanıyormuş yanıyormuş ve 2 inci el alıcagım için yanarsa servisinede veremessin dediler sizce almalımıyım laptop ne kadar dayana bilir acık olarak yardımlarınızı önerilerinizi bekliyorum.
    bence sen başka işlerle uğraş.
  • 10-01-2009, 04:05:27
    #3
    5 saat dayanan laptop yok malesef. en iyisi 2-3 saat şarjsız dayanabiliyor.

    yanma fln kim dediyse iyi sallamış. Laptop un yanma ihtimali kadar masaüstünün de yanma ihtimali var.

    adam gibi kullanırsan bi laptop 2 sene gider sonra değişirsin nedeni de sıkılırsın
  • 10-01-2009, 05:27:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Laptoptan destoptan aldıgın verimi alamasın. Cok agır uygulamalar icin deyildir laptop ornegin oyun. Agır uygulamalarda cok enerji harcar. Devamlı fiste kalman lazım. Ozaman ne farkı kaldı destoptan.
  • 10-01-2009, 15:49:00
    #5
    netbook al.. ASUS EEE PC 1000 H aldım ben 3 aydır kullanıyorum gayet memnunum.. 4 saatten fazla DivX izleyebiliyorum batarya ile.. normal nette falan takılırken ise şarjı 5 satten daha fazla gidiyor.. fiyatı da uygun.. tavsiye ederim..
  • 10-01-2009, 15:57:18
    #6
    NaCReS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netbook al.. ASUS EEE PC 1000 H aldım ben 3 aydır kullanıyorum gayet memnunum.. 4 saatten fazla DivX izleyebiliyorum batarya ile.. normal nette falan takılırken ise şarjı 5 satten daha fazla gidiyor.. fiyatı da uygun.. tavsiye ederim..
    Edit: Netbook muş tamam

    Hocam eğer fazla seyahat etmiyorsan kesinlikle masaüstü al.Bende laptop almayı düşünüyorum ama sende anca 2-3 kere şehir dışına çıkıyorum ama gittiğim yerde pc olmadığı için ben laptop düşünüyorum.