NaCReS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
netbook al.. ASUS EEE PC 1000 H aldım ben 3 aydır kullanıyorum gayet memnunum.. 4 saatten fazla DivX izleyebiliyorum batarya ile.. normal nette falan takılırken ise şarjı 5 satten daha fazla gidiyor.. fiyatı da uygun.. tavsiye ederim..
Edit: Netbook muş tamam

Hocam eğer fazla seyahat etmiyorsan kesinlikle masaüstü al.Bende laptop almayı düşünüyorum ama sende anca 2-3 kere şehir dışına çıkıyorum ama gittiğim yerde pc olmadığı için ben laptop düşünüyorum.