netbook al.. ASUS EEE PC 1000 H aldım ben 3 aydır kullanıyorum gayet memnunum.. 4 saatten fazla DivX izleyebiliyorum batarya ile.. normal nette falan takılırken ise şarjı 5 satten daha fazla gidiyor.. fiyatı da uygun.. tavsiye ederim..