• 01-07-2021, 21:01:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar nasılsınız , birtiklakapimda.com hem hız olarak hemde tasarım açısından hemde domain açısından değerlendirirseniz çok sevinirim. Journal Teması üzerinde düzenlendi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      site cok güzel hocam, aslinda domain de güzel ama 3 kelime oldugu icin bana uzun geldi sanki. tek kelimelik bir sey olsaydi daha iyi olabilirdi ama fikir yine de güzel hayirli olsun
  • 01-07-2021, 21:03:05
    #2
    domain ve tasarim olarak bence gayet iyi bence birileriyle anlaşsanız iş yapar bazi orjinal marketlerin tasarimini bile begenmiyorum bu arada
  • 01-07-2021, 21:04:24
    #3
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    site cok güzel hocam, aslinda domain de güzel ama 3 kelime oldugu icin bana uzun geldi sanki. tek kelimelik bir sey olsaydi daha iyi olabilirdi ama fikir yine de güzel hayirli olsun
  • 01-07-2021, 21:04:43
    #4
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain ve tasarim olarak bence gayet iyi bence birileriyle anlaşsanız iş yapar bazi orjinal marketlerin tasarimini bile begenmiyorum bu arada
    Şu an mobil uygulamasını yazıyorum, api yerleştirme kaldı ürünler için. Kendi depomdan satış yapacağım. Bu siteyi sadece tarayıcıdan girenler bu tasarımla görecek. Uygulama tasarımı çok daha kaliteli. Teşekkürler yorumun için
  • 01-07-2021, 21:06:35
    #5
    Şu an aktif ticareti var mı? Tereyağında %0 indirim görünüyor. Salatalık hatalı falan…
    Tasarım olarak güzel.
  • 01-07-2021, 21:06:38
    #6
    Merhaba!
    Gayet güzel olmuş ancak "Oturum Aç" sayfasındaki yazılar ile beyaz box arasında biraz boşluk bırakırsanız daha iyi olur. Böyle o kısım güzel durmuyor. Aynı şekilde "Hesap Oluştur" sayfasını da düzenlemenizi öneririm. https://prnt.sc/17vu690

    İyi akşamlar dilerim,
    Saygılarımla...
  • 01-07-2021, 21:09:03
    #7
    vidtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba!
    Gayet güzel olmuş ancak "Oturum Aç" sayfasındaki yazılar ile beyaz box arasında biraz boşluk bırakırsanız daha iyi olur. Böyle o kısım güzel durmuyor. Aynı şekilde "Hesap Oluştur" sayfasını da düzenlemenizi öneririm. https://prnt.sc/17vu690

    İyi akşamlar dilerim,
    Saygılarımla...
    Teşekkür ederim peki optimizasyonu sence nasıl ?
    • vidtekno
    vidtekno bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-07-2021, 21:12:17
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim peki optimizasyonu sence nasıl ?
    Özellikle de masaüstünde gayet hızlı. Projede hangi cache eklentisini kullandınız?
  • 01-07-2021, 21:13:19
    #9
    Gayet kurumsal ve hoş duruyor, hem trendyola benzeyip hemde trendyolla alakası olmayan birşey yapmışsınız