Web Site değerlendirme ?
12
●130
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 01-07-2021, 21:03:05domain ve tasarim olarak bence gayet iyi bence birileriyle anlaşsanız iş yapar
bazi orjinal marketlerin tasarimini bile begenmiyorum bu arada
- 01-07-2021, 21:04:43Şu an mobil uygulamasını yazıyorum, api yerleştirme kaldı ürünler için. Kendi depomdan satış yapacağım. Bu siteyi sadece tarayıcıdan girenler bu tasarımla görecek. Uygulama tasarımı çok daha kaliteli. Teşekkürler yorumun içinmiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 21:06:38Merhaba!
Gayet güzel olmuş ancak "Oturum Aç" sayfasındaki yazılar ile beyaz box arasında biraz boşluk bırakırsanız daha iyi olur. Böyle o kısım güzel durmuyor. Aynı şekilde "Hesap Oluştur" sayfasını da düzenlemenizi öneririm. https://prnt.sc/17vu690
İyi akşamlar dilerim,
Saygılarımla... - 01-07-2021, 21:09:03Teşekkür ederim peki optimizasyonu sence nasıl ?vidtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2021, 21:12:17Özellikle de masaüstünde gayet hızlı. Projede hangi cache eklentisini kullandınız?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazi orjinal marketlerin tasarimini bile begenmiyorum bu arada