vidtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba!
Gayet güzel olmuş ancak "Oturum Aç" sayfasındaki yazılar ile beyaz box arasında biraz boşluk bırakırsanız daha iyi olur. Böyle o kısım güzel durmuyor. Aynı şekilde "Hesap Oluştur" sayfasını da düzenlemenizi öneririm. https://prnt.sc/17vu690

İyi akşamlar dilerim,
Saygılarımla...
Teşekkür ederim peki optimizasyonu sence nasıl ?