Merhaba!
Gayet güzel olmuş ancak "
Oturum Aç" sayfasındaki yazılar ile beyaz box arasında biraz boşluk bırakırsanız daha iyi olur. Böyle o kısım güzel durmuyor. Aynı şekilde "
Hesap Oluştur" sayfasını da düzenlemenizi öneririm.
https://prnt.sc/17vu690
İyi akşamlar dilerim,
Saygılarımla...
Teşekkür ederim peki optimizasyonu sence nasıl ?