domain ve tasarim olarak bence gayet iyi bence birileriyle anlaşsanız iş yapar

bazi orjinal marketlerin tasarimini bile begenmiyorum bu arada
Şu an mobil uygulamasını yazıyorum, api yerleştirme kaldı ürünler için. Kendi depomdan satış yapacağım. Bu siteyi sadece tarayıcıdan girenler bu tasarımla görecek. Uygulama tasarımı çok daha kaliteli. Teşekkürler yorumun için